Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur bred midja på all-mountain skidorna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 977503" data-attributes="member: 49358"><p>Fullrocker och pist fungerar väldigt bra. Se bara på Hendryxskidorna. Går som satan, även i den isigaste pisten.</p><p>Och ang R2 108 så tycker jag att den verkar vara rätt stabil. Flexet i är rätt styvt i 190 varianten iaf. Körde R2 122 i 184 förra året i ett jävligt Åre, och blev överraskad över hur stabil den kändes.</p><p>Så fladdrig tror jag inte att man kommer tycka om den.</p><p>Däremot är det lite som du säger. Den är inte bäst på ngt. Det är lite av biprodukten av att en skida är en onequiverskida (vääääääldigt allround).</p><p></p><p>ObSethed är väl ingen höjdare i pisten, men offpist är den nog riktigt fint. Speciellt om det är ett par cm med nytt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 977503, member: 49358"] Fullrocker och pist fungerar väldigt bra. Se bara på Hendryxskidorna. Går som satan, även i den isigaste pisten. Och ang R2 108 så tycker jag att den verkar vara rätt stabil. Flexet i är rätt styvt i 190 varianten iaf. Körde R2 122 i 184 förra året i ett jävligt Åre, och blev överraskad över hur stabil den kändes. Så fladdrig tror jag inte att man kommer tycka om den. Däremot är det lite som du säger. Den är inte bäst på ngt. Det är lite av biprodukten av att en skida är en onequiverskida (vääääääldigt allround). ObSethed är väl ingen höjdare i pisten, men offpist är den nog riktigt fint. Speciellt om det är ett par cm med nytt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur bred midja på all-mountain skidorna?
Tillbaka
Topp