Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur brett ska stå med benen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="slowmo1" data-source="post: 856604"><p>[tillägg för stance] </p><p></p><p>hur brett skall man stå? eller, hur många cm bör det vara mellan mitten/mitten på dina bindningar? </p><p>ett generellt mått är: --> mät från ditt knä ner till hälen, ta detta mått och använd det till din stancebredd. (ex. mitt mått från knä till häl är 50cm, jag åker med 50cm mellan bindningarnas mitt) </p><p></p><p>står du bredare kommer du att ha något bättre balans med det kommer att vara svårare att snurra, står du smalare kommer du att ha något sämre blans men det kommer att vara lättare att snurra. </p><p></p><p></p><p><a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=25327" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=25327</a> <-----Taget därifrån!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="slowmo1, post: 856604"] [tillägg för stance] hur brett skall man stå? eller, hur många cm bör det vara mellan mitten/mitten på dina bindningar? ett generellt mått är: --> mät från ditt knä ner till hälen, ta detta mått och använd det till din stancebredd. (ex. mitt mått från knä till häl är 50cm, jag åker med 50cm mellan bindningarnas mitt) står du bredare kommer du att ha något bättre balans med det kommer att vara svårare att snurra, står du smalare kommer du att ha något sämre blans men det kommer att vara lättare att snurra. [URL]https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=25327[/URL] <-----Taget därifrån! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur brett ska stå med benen?
Tillbaka
Topp