Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur brett står ni på brädan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mardiman" data-source="post: 420791" data-attributes="member: 79010"><p>tja</p><p>det är olika för olika presoner och det beror främst på vilken åkstil de har och var i berget de åker mest..</p><p></p><p>jag brukar köra på mittenhålen både fram och bak, ibland har jag bakbindningen max bak (när det vankas puder)</p><p></p><p>de vanliga sätten att ha bindningarna på är väl båda i mitten som jag (brukar monteras så ifall man köper i butik), båda max bak (för puder, om man inte har bra puderbräda) samt största möjliga avstånd mellan bindningarna (parkåkare har så för att det är stabilt och lätt att landa med det osv osv)</p><p></p><p>och ja, det har ganska stor betydelse</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mardiman, post: 420791, member: 79010"] tja det är olika för olika presoner och det beror främst på vilken åkstil de har och var i berget de åker mest.. jag brukar köra på mittenhålen både fram och bak, ibland har jag bakbindningen max bak (när det vankas puder) de vanliga sätten att ha bindningarna på är väl båda i mitten som jag (brukar monteras så ifall man köper i butik), båda max bak (för puder, om man inte har bra puderbräda) samt största möjliga avstånd mellan bindningarna (parkåkare har så för att det är stabilt och lätt att landa med det osv osv) och ja, det har ganska stor betydelse [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur brett står ni på brädan?
Tillbaka
Topp