Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur f-n går det till när en verkstad felmonterar bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Piglet55" data-source="post: 1053758" data-attributes="member: 35223"><p>Det blir nog första gången jag håller med LG men Skeva bindningar ? Nu får du nog förklara dig. </p><p></p><p>Jag köper helt klart att en butik inte har tid (ekonomiskt försvarbart) att montera med papper/OH-mallar. </p><p></p><p>De 20-tal skidor jag monterat åt mig själv och min bekantskapskrets har helt klart legat inom felmarginalen på 0,5mm och inte fan är dom skeva i alla fall. Och jag kan bara rekommendera folk att faktiskt börja montera själv så får man kontroll på vad som händer. Med tanke på hur många klåpare det finns där ute i butikerna så..... </p><p></p><p>OH-mallar for president.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Piglet55, post: 1053758, member: 35223"] Det blir nog första gången jag håller med LG men Skeva bindningar ? Nu får du nog förklara dig. Jag köper helt klart att en butik inte har tid (ekonomiskt försvarbart) att montera med papper/OH-mallar. De 20-tal skidor jag monterat åt mig själv och min bekantskapskrets har helt klart legat inom felmarginalen på 0,5mm och inte fan är dom skeva i alla fall. Och jag kan bara rekommendera folk att faktiskt börja montera själv så får man kontroll på vad som händer. Med tanke på hur många klåpare det finns där ute i butikerna så..... OH-mallar for president. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur f-n går det till när en verkstad felmonterar bindningar?
Tillbaka
Topp