Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Hur feta kan man köra telis på?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ywiz" data-source="post: 413024" data-attributes="member: 493"><p>Jag kör på K2 Hippys som är 98 (min enda skida) och skulle inte vilja ha smalare. Enda gångerna de inte funkar är när det är blåis - men vem vill åka på det?</p><p></p><p>Känner killar som kör telis på pontoon utan problem så jag tror inte 114 skulle gå sämre.</p><p>Om du vill åka nåt i stil med 85% offpist och resten i pist när du ändå längtar utanför backen blir du säkert nöjd!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ywiz, post: 413024, member: 493"] Jag kör på K2 Hippys som är 98 (min enda skida) och skulle inte vilja ha smalare. Enda gångerna de inte funkar är när det är blåis - men vem vill åka på det? Känner killar som kör telis på pontoon utan problem så jag tror inte 114 skulle gå sämre. Om du vill åka nåt i stil med 85% offpist och resten i pist när du ändå längtar utanför backen blir du säkert nöjd! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Hur feta kan man köra telis på?
Tillbaka
Topp