Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Hur feta kan man köra telis på?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PlunTzkY" data-source="post: 414328" data-attributes="member: 15424"><p>Telis och SUMO låter som en soft combo, men jag skulle inte vilja vara den personen i en isig pist, hehe.</p><p>Jag hade nog sneglat lite åt typ K2 Seth, verkar väl mjuka för alpin men kan nog vara rätt softa som telis, om man gillar skidor med lite pop och lekfullhet i, det är iaf vad jag letar efter i en telisskida.</p><p>Ingenting är omöjligt, men frågan är hur kul man har på en skida över 100 mm i pisten, visst går väl o carva på rätt bra men kommer ju inte få samma skär. Om jag jämför mina Nordica Blower 110 mm & Mojo 90 mm så har man ju betydligt roligare i pisten med mojjosarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PlunTzkY, post: 414328, member: 15424"] Telis och SUMO låter som en soft combo, men jag skulle inte vilja vara den personen i en isig pist, hehe. Jag hade nog sneglat lite åt typ K2 Seth, verkar väl mjuka för alpin men kan nog vara rätt softa som telis, om man gillar skidor med lite pop och lekfullhet i, det är iaf vad jag letar efter i en telisskida. Ingenting är omöjligt, men frågan är hur kul man har på en skida över 100 mm i pisten, visst går väl o carva på rätt bra men kommer ju inte få samma skär. Om jag jämför mina Nordica Blower 110 mm & Mojo 90 mm så har man ju betydligt roligare i pisten med mojjosarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Hur feta kan man köra telis på?
Tillbaka
Topp