Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Hur fick du ditt paket från Telemark-Pyrenees?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Yatzy" data-source="post: 286657" data-attributes="member: 66533"><p>Hej hej.</p><p></p><p>Kanske bäst att avslöja hur det hela avlöpte!</p><p></p><p>Jag fick som sagt inte svar från T-P på mejlen så jag ringde helt sonika dit. Jag fick ett mycket vänligt bemötande och han som jag talade med skulle ringa till franska posten dvs "chronopost" och kolla vad som hänt. Sedan ringde han tillbaka till mig inom en timme och då hade dom gjort upp om försändelsens värde och han sa att dom skulle skicka ett nytt paket med pjäxor. Då var det bara några dagar kvar tills jag skulle åka till VDI. Vi kom överens om att han skulle skicka pjäxorna direkt till mitt hotell där och så blev det. Japp! Slutet gott allting gott. Pjäxorna är dessutom perfekta!</p><p></p><p>Jag har sedan dess fått ett brev från svenska posten som gör en utredning om vad som hände med mitt första paket. Seriöst! Egentligen har jag ingenting att anmärka på någon parts agerande, men lärdomen är att man ska kontakta kundtjänst tidigt om något är fel för ingenting händer av sig själv. Sen verkar det vara klokt att använda telefonen istället för mejl ute i stora vida världen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Yatzy, post: 286657, member: 66533"] Hej hej. Kanske bäst att avslöja hur det hela avlöpte! Jag fick som sagt inte svar från T-P på mejlen så jag ringde helt sonika dit. Jag fick ett mycket vänligt bemötande och han som jag talade med skulle ringa till franska posten dvs "chronopost" och kolla vad som hänt. Sedan ringde han tillbaka till mig inom en timme och då hade dom gjort upp om försändelsens värde och han sa att dom skulle skicka ett nytt paket med pjäxor. Då var det bara några dagar kvar tills jag skulle åka till VDI. Vi kom överens om att han skulle skicka pjäxorna direkt till mitt hotell där och så blev det. Japp! Slutet gott allting gott. Pjäxorna är dessutom perfekta! Jag har sedan dess fått ett brev från svenska posten som gör en utredning om vad som hände med mitt första paket. Seriöst! Egentligen har jag ingenting att anmärka på någon parts agerande, men lärdomen är att man ska kontakta kundtjänst tidigt om något är fel för ingenting händer av sig själv. Sen verkar det vara klokt att använda telefonen istället för mejl ute i stora vida världen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Hur fick du ditt paket från Telemark-Pyrenees?
Tillbaka
Topp