Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur fixar man hålen i MadTrix?!?!?!??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikLind" data-source="post: 61620" data-attributes="member: 31165"><p>Tjenare!</p><p></p><p>Jag har köpt mej ett par Head Madtrix 02- 03 modellen!</p><p>Men jag har inte den bindningen som går att vända på.</p><p></p><p>För att ha vändnings bindningen så ska man juh ha en platta på skidan.</p><p>För den plattan finns förborrade hål i skiorna, ca 0,5 cm djupa.</p><p>Jag fundrerar på hur man ska täta dom på bästa sätt!</p><p>Och kan en vanlig grabb som jag göra det själv eller borde jag lämna in skidorna?</p><p></p><p>Alltså: vad ska man täta med å vem ska göra det?</p><p></p><p>Tackar för alla förslag!</p><p></p><p>Mvh //Erik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikLind, post: 61620, member: 31165"] Tjenare! Jag har köpt mej ett par Head Madtrix 02- 03 modellen! Men jag har inte den bindningen som går att vända på. För att ha vändnings bindningen så ska man juh ha en platta på skidan. För den plattan finns förborrade hål i skiorna, ca 0,5 cm djupa. Jag fundrerar på hur man ska täta dom på bästa sätt! Och kan en vanlig grabb som jag göra det själv eller borde jag lämna in skidorna? Alltså: vad ska man täta med å vem ska göra det? Tackar för alla förslag! Mvh //Erik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur fixar man hålen i MadTrix?!?!?!??
Tillbaka
Topp