Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur fixar man hålen i MadTrix?!?!?!??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HenningO" data-source="post: 61621" data-attributes="member: 29158"><p>Vad butiker fixar borrhål med är små plastpluggar som limmas och bankas ner i hållen. Jag har även sett visa butiker som bara fyller upp hålen med lim. </p><p></p><p>Om dina nya borrhål inte sitter alltför nära de gamla hålen så bör du kunna fixa det själv. Sitter de dock nära (nån millimeter) bör du tänka dig för. En dålig hålfix kan leda till att bindningen kan lossna .... typ</p><p></p><p>good luck!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HenningO, post: 61621, member: 29158"] Vad butiker fixar borrhål med är små plastpluggar som limmas och bankas ner i hållen. Jag har även sett visa butiker som bara fyller upp hålen med lim. Om dina nya borrhål inte sitter alltför nära de gamla hålen så bör du kunna fixa det själv. Sitter de dock nära (nån millimeter) bör du tänka dig för. En dålig hålfix kan leda till att bindningen kan lossna .... typ good luck! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur fixar man hålen i MadTrix?!?!?!??
Tillbaka
Topp