Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur fjolligt får det bli?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Frealsare" data-source="post: 242834" data-attributes="member: 43740"><p>[</p><p></p><p>Jag har sagt det förut, jag säger det igen; du verkar vara en begåvad fan. Men en sak har du faktiskt rätt i. Det här är en skidsida. På skidsidor diskuterar man sådant som är relevant för skidåkningen, även om lite off-topic humor aldrig är fel. Jag tror, rätta mig om jag har fel, aldrig att jag har sett dig skriva någonting vettigt i någonting skidrelaterat.</p><p>Dessutom måste jag, off-topic, säga att det är ganska patetiskt att du är 18 bast och ändå inte kan stava. Du måste känna dig lyckad...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Frealsare, post: 242834, member: 43740"] [ Jag har sagt det förut, jag säger det igen; du verkar vara en begåvad fan. Men en sak har du faktiskt rätt i. Det här är en skidsida. På skidsidor diskuterar man sådant som är relevant för skidåkningen, även om lite off-topic humor aldrig är fel. Jag tror, rätta mig om jag har fel, aldrig att jag har sett dig skriva någonting vettigt i någonting skidrelaterat. Dessutom måste jag, off-topic, säga att det är ganska patetiskt att du är 18 bast och ändå inte kan stava. Du måste känna dig lyckad... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur fjolligt får det bli?
Tillbaka
Topp