Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur fjolligt får det bli?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="whirlybird" data-source="post: 243127"><p>Jag kan tycka att ni som är äldst är lite barnsliga som överhuvudtaget orkar ta upp detta.</p><p>Jag antar och nästan ser som fakta att ni som argumenterar för Nojlas inte har en aning om hur det är att stå i parken? Eller har jag fel? </p><p>Till exempel Hasse, hur många gånger har du stått ovanför ett stort hopp och känt pressen?</p><p>Jag tror att bristen kommer från er äldre, brist på erfarenhet.</p><p> Ni vet endast hur det är att ha bottenlöst puder under skidorna. Jag tycker verkligen att det är olämpligt att sitta och klanka ner på "dagens ungdom" och "oj vad värdelösa dom är" vänta lite "Vi drar alla över en kam så slipper vi massa trassel, det blir lättast så. </p><p></p><p>Behöver ni överhuvudtaget er egentligen eller kanske ska man också relatera till brist på kompisar och intressen?</p><p></p><p>Och Nojlas, som moderator så tycker jag verkligen att det angår dig av högsta grad. Denna tråd är exakt lika barnslig som alla andra trådar du beskrev. Som Moderator ska väl du se till att folk trivs och inte vantrivs, correct me if Im wrong.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="whirlybird, post: 243127"] Jag kan tycka att ni som är äldst är lite barnsliga som överhuvudtaget orkar ta upp detta. Jag antar och nästan ser som fakta att ni som argumenterar för Nojlas inte har en aning om hur det är att stå i parken? Eller har jag fel? Till exempel Hasse, hur många gånger har du stått ovanför ett stort hopp och känt pressen? Jag tror att bristen kommer från er äldre, brist på erfarenhet. Ni vet endast hur det är att ha bottenlöst puder under skidorna. Jag tycker verkligen att det är olämpligt att sitta och klanka ner på "dagens ungdom" och "oj vad värdelösa dom är" vänta lite "Vi drar alla över en kam så slipper vi massa trassel, det blir lättast så. Behöver ni överhuvudtaget er egentligen eller kanske ska man också relatera till brist på kompisar och intressen? Och Nojlas, som moderator så tycker jag verkligen att det angår dig av högsta grad. Denna tråd är exakt lika barnslig som alla andra trådar du beskrev. Som Moderator ska väl du se till att folk trivs och inte vantrivs, correct me if Im wrong. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur fjolligt får det bli?
Tillbaka
Topp