Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur fjolligt får det bli?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mikael_Thomasson" data-source="post: 243146" data-attributes="member: 14463"><p>Måste säga att detta inlägg är en absolut nödvändighet för att skapa förståelse på ett åldersblandat forum. </p><p></p><p>För att de unga som tyvärr behöver den sorts bekräftelse som utseende idag ger, och för de äldre som inte kan förstå hur det kan vara viktigt, så behövs denna uttömande debatt om huruvida det är rätt eller fel att kommentera utseende i form av materiella ting. </p><p></p><p>Hoppas denna debatt kan fortsätta utan att spåra ur, som så många gånger förr.</p><p></p><p>Jag hoppas att någon kan förklara varför de tycker att det är viktigt hur man ser ut i backen, jag skulle vilja veta.</p><p></p><p>Jag för min del är så trygg i mig själv att jag har inga problem med att åka i träningsjacka och pannband om funktionen hade tillåtit det.</p><p></p><p>Jag har heller inga problems med att agera flackåkare, när det flyger ungar i alla olika vinklar genom luften, för att jag försöker bara köra på min nivå och utvecklas så bra jag kan som skidåkare.</p><p></p><p>Skratten bakom min rygg bjuder jag på...</p><p></p><p>Till Nojlas vill jag också säga att rubriken på inlägget visserligen är fångande men också ganska nedvärderande mot den kommande generationens åkare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mikael_Thomasson, post: 243146, member: 14463"] Måste säga att detta inlägg är en absolut nödvändighet för att skapa förståelse på ett åldersblandat forum. För att de unga som tyvärr behöver den sorts bekräftelse som utseende idag ger, och för de äldre som inte kan förstå hur det kan vara viktigt, så behövs denna uttömande debatt om huruvida det är rätt eller fel att kommentera utseende i form av materiella ting. Hoppas denna debatt kan fortsätta utan att spåra ur, som så många gånger förr. Jag hoppas att någon kan förklara varför de tycker att det är viktigt hur man ser ut i backen, jag skulle vilja veta. Jag för min del är så trygg i mig själv att jag har inga problem med att åka i träningsjacka och pannband om funktionen hade tillåtit det. Jag har heller inga problems med att agera flackåkare, när det flyger ungar i alla olika vinklar genom luften, för att jag försöker bara köra på min nivå och utvecklas så bra jag kan som skidåkare. Skratten bakom min rygg bjuder jag på... Till Nojlas vill jag också säga att rubriken på inlägget visserligen är fångande men också ganska nedvärderande mot den kommande generationens åkare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur fjolligt får det bli?
Tillbaka
Topp