Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur fjolligt får det bli?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dave-mf" data-source="post: 243230" data-attributes="member: 45494"><p>Och som Leder säger. </p><p></p><p>Det känns lite tråkigt som det är nu för tiden. Pressen att man ska de rätta grejorna. Det kan inte vara lätt för föräldrar som alltid måste hosta upp med enorma pengar för att få de rätt sakerna. Menar ska man ha ett par bra pjäxor och lagg så får man ju hosta upp med 5-15000 för att ungen ska hänga med i "svängen". Känns som allt bö4rjar i fel ände. Lära sig åka skidor. sedan gadgets i efterhand. Samt att man oftast som en medel svensson inte kör skidor mer än 2 veckor om året. så ska grejorna bara ligga och skräpa till nästa år och då är sakerna inte inne längre. D'ä bar å åk. gör misstag. kommer ihåg när jag lärde mig 360 'n kunde fan inte gå på en vecka. skickade mitt eget huvud i mitt eget knä. men vafan . kollade på tysk dubbad karate kid och liknande i min lägenhet i österrike. veckan efter satt den som en smäck. och nu är 720 heller inga problem. Vad jag vill säga är att. Du måste vinna över dig själv och lära känna dig själv när man jibbar och håller på. Om man fokuserar på vad andra kan tycka och tänka. ja då kommer du aldrig till ditt mål. Man ska stödja varandra och ge tips, inte dömma.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dave-mf, post: 243230, member: 45494"] Och som Leder säger. Det känns lite tråkigt som det är nu för tiden. Pressen att man ska de rätta grejorna. Det kan inte vara lätt för föräldrar som alltid måste hosta upp med enorma pengar för att få de rätt sakerna. Menar ska man ha ett par bra pjäxor och lagg så får man ju hosta upp med 5-15000 för att ungen ska hänga med i "svängen". Känns som allt bö4rjar i fel ände. Lära sig åka skidor. sedan gadgets i efterhand. Samt att man oftast som en medel svensson inte kör skidor mer än 2 veckor om året. så ska grejorna bara ligga och skräpa till nästa år och då är sakerna inte inne längre. D'ä bar å åk. gör misstag. kommer ihåg när jag lärde mig 360 'n kunde fan inte gå på en vecka. skickade mitt eget huvud i mitt eget knä. men vafan . kollade på tysk dubbad karate kid och liknande i min lägenhet i österrike. veckan efter satt den som en smäck. och nu är 720 heller inga problem. Vad jag vill säga är att. Du måste vinna över dig själv och lära känna dig själv när man jibbar och håller på. Om man fokuserar på vad andra kan tycka och tänka. ja då kommer du aldrig till ditt mål. Man ska stödja varandra och ge tips, inte dömma. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur fjolligt får det bli?
Tillbaka
Topp