Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur fjolligt får det bli?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dallan" data-source="post: 243356" data-attributes="member: 35502"><p>Leder satte huvudet på spiken.</p><p>Klart man vill se bra ut oavsätt vad man gör, även om det är ens prestation som spelar roll.</p><p>Som jag själv tex hur fan skulle det se ut om jag som säljare, stod i trasiga kläder, snus runt munnen, luktade skit och inte såg allmänt städad ut?.</p><p>Eller köra samma stil på krogen när man försöker sig på någon vacker donna?</p><p>Jag skulle troligtvis vara arbetslös och bo på gatan och fortfarande vid 22 års ålder vara oskuld.</p><p>Kan ju tyckas vara hemskt att samhället är byggt så men vad ska man göra?</p><p>Sen måste man väll säga att vissa trender är bra, som hjälm trenden tex.</p><p>Den kan man väll inte klaga på?</p><p></p><p>Håller förövrigt med om att det skulle vara kul om folk började carva, mer glädje för dom och då kan dom äntligen förstå finessen med carving skidor och deras olika utföranden.</p><p>Sen åker väll typ 80% av Sveriges befolkning skidor för att dom gillar hela konceptet med skidresor, vad vet jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dallan, post: 243356, member: 35502"] Leder satte huvudet på spiken. Klart man vill se bra ut oavsätt vad man gör, även om det är ens prestation som spelar roll. Som jag själv tex hur fan skulle det se ut om jag som säljare, stod i trasiga kläder, snus runt munnen, luktade skit och inte såg allmänt städad ut?. Eller köra samma stil på krogen när man försöker sig på någon vacker donna? Jag skulle troligtvis vara arbetslös och bo på gatan och fortfarande vid 22 års ålder vara oskuld. Kan ju tyckas vara hemskt att samhället är byggt så men vad ska man göra? Sen måste man väll säga att vissa trender är bra, som hjälm trenden tex. Den kan man väll inte klaga på? Håller förövrigt med om att det skulle vara kul om folk började carva, mer glädje för dom och då kan dom äntligen förstå finessen med carving skidor och deras olika utföranden. Sen åker väll typ 80% av Sveriges befolkning skidor för att dom gillar hela konceptet med skidresor, vad vet jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur fjolligt får det bli?
Tillbaka
Topp