Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur förbereder man sig bäst för vintersäsongen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 961182" data-attributes="member: 54815"><p>Studsa matta är roligt. Springa och cykla bör man göra för konditionen, och sen börjar man med hårdare gymträning in på hösten. Med bra kondition är det mycket lättare att bygga upp styrka. Fotboll och liknande är väl säkert bra, men då är det fan roligare att gå på gymmet. </p><p></p><p>Något du borde tänka på då du åker longboard, är att det är ganska olika träning för benen. Jag hade det problemet i höstas, på grund av att jag hade åkt massa longboard var jag mycket starkare i vänster (pushar med höger) än höger ben. Och det är dåligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 961182, member: 54815"] Studsa matta är roligt. Springa och cykla bör man göra för konditionen, och sen börjar man med hårdare gymträning in på hösten. Med bra kondition är det mycket lättare att bygga upp styrka. Fotboll och liknande är väl säkert bra, men då är det fan roligare att gå på gymmet. Något du borde tänka på då du åker longboard, är att det är ganska olika träning för benen. Jag hade det problemet i höstas, på grund av att jag hade åkt massa longboard var jag mycket starkare i vänster (pushar med höger) än höger ben. Och det är dåligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur förbereder man sig bäst för vintersäsongen?
Tillbaka
Topp