Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hur formar man om iläggs sulor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nojlas" data-source="post: 235928" data-attributes="member: 32948"><p>Vad är det för sula? </p><p>Gamla hederliga FormHotics går kanske att ändra och få ett någotrlunda schysst resultat, men det är inte att rekommendera. </p><p>Conformable går rent teoretiskt att göra om, men det kommer bara att bli skit om du frågar mig. Köpa nytt och göra rätt är det enda som funkar. </p><p>Tycker du att det blir för dyrt med en dryg femhundring på detta, köp en filtsula på ICA för 39:- Skitdåligt, men bättre än att ha ett inlägg åt någon annans fot! </p><p></p><p>JockeSki: Om du har en formsprutad/formbar innersko så bör man alltid ha till en formgjuten sula. Förmodligen pjäxans viktigaste del... (Enligt mig)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nojlas, post: 235928, member: 32948"] Vad är det för sula? Gamla hederliga FormHotics går kanske att ändra och få ett någotrlunda schysst resultat, men det är inte att rekommendera. Conformable går rent teoretiskt att göra om, men det kommer bara att bli skit om du frågar mig. Köpa nytt och göra rätt är det enda som funkar. Tycker du att det blir för dyrt med en dryg femhundring på detta, köp en filtsula på ICA för 39:- Skitdåligt, men bättre än att ha ett inlägg åt någon annans fot! JockeSki: Om du har en formsprutad/formbar innersko så bör man alltid ha till en formgjuten sula. Förmodligen pjäxans viktigaste del... (Enligt mig) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
hur formar man om iläggs sulor?
Tillbaka
Topp