Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur förvara camelbak?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KattaW" data-source="post: 41976"><p>Förvaringsmässigt tycker jag torkställningen är ypperlig, betalade bedömt 150 spänn för min (dock i frankrike, billigare där) Sportkompaniet på Kungsgatan i STHLM kan beställa hem Camelbakgrejer, det går fort om prylarna finns på lager. Brukar gå bra att få prylarna hemskickade mot porto också ifall man inte bor i närheten.</p><p>Oavsett om man har torkställning eller inte bör man ju rengöra eländet m jämna mellanrum. Ta ett par droppar klorin (det är inte farligt i den mängden och det desinficerar så du slipper bli magsjuk), fyll blåsan ca till hälften m ljummet vatten och massera noga så får du bort det "luddiga" som kan uppstå på insidan. Skölj ur ordentligt för att slippa ev klorsmak. Ett enkelt sätt att hålla camelen i trim!</p><p>/K</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KattaW, post: 41976"] Förvaringsmässigt tycker jag torkställningen är ypperlig, betalade bedömt 150 spänn för min (dock i frankrike, billigare där) Sportkompaniet på Kungsgatan i STHLM kan beställa hem Camelbakgrejer, det går fort om prylarna finns på lager. Brukar gå bra att få prylarna hemskickade mot porto också ifall man inte bor i närheten. Oavsett om man har torkställning eller inte bör man ju rengöra eländet m jämna mellanrum. Ta ett par droppar klorin (det är inte farligt i den mängden och det desinficerar så du slipper bli magsjuk), fyll blåsan ca till hälften m ljummet vatten och massera noga så får du bort det "luddiga" som kan uppstå på insidan. Skölj ur ordentligt för att slippa ev klorsmak. Ett enkelt sätt att hålla camelen i trim! /K [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur förvara camelbak?
Tillbaka
Topp