Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Hur? Hålla håret torrt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R00bert" data-source="post: 386399" data-attributes="member: 41325"><p>Vad ska du hålla håret torrt för? Hade dreads i 2-3 år och jag använde då aldrig någon bad/duschmössa eller liknande. Som Nathaliie säger är det ingen fara så länge du låter håret torka mellan varje gång du badar/duschar.</p><p></p><p>Angående alla myter och grejer som finns om dreads så är det som vanligt med myter. De är just myter. Körde under dessa år med helt vanliga hårprodukter och utan diverse badmössor och annat onödigt och det fungerade hur bra som helst. Mögel eller annat kul i håret har jag aldrig hört talas om, och man ska nog lyckas missköta håret ganska rejält för att råka ut för det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R00bert, post: 386399, member: 41325"] Vad ska du hålla håret torrt för? Hade dreads i 2-3 år och jag använde då aldrig någon bad/duschmössa eller liknande. Som Nathaliie säger är det ingen fara så länge du låter håret torka mellan varje gång du badar/duschar. Angående alla myter och grejer som finns om dreads så är det som vanligt med myter. De är just myter. Körde under dessa år med helt vanliga hårprodukter och utan diverse badmössor och annat onödigt och det fungerade hur bra som helst. Mögel eller annat kul i håret har jag aldrig hört talas om, och man ska nog lyckas missköta håret ganska rejält för att råka ut för det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Hur? Hålla håret torrt
Tillbaka
Topp