Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur har ditt år varit ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 430227" data-attributes="member: 77701"><p>Ca 100 skiddagar, med bra snö nästan jämt, förutom sportlovsveckorna.</p><p></p><p>Bäst:</p><p>Att jag äntligen fått mer än 8 skiddagar/år</p><p>Orört snöfält brett som en fotbollsplan ner mot Lac du Lou</p><p>Orelle</p><p>Alla nya människor man träffar när man gör säsong</p><p>Mont Vallon v.10</p><p>Först i liften de dagarna det börjat dumpa efter midnatt och de inte orkat pista om backarna</p><p>Jordgubbssaft i solen på Tango</p><p></p><p>Sämst:</p><p>Snöläget v.8-9 (Stackars stockholmare på semester)</p><p>Puckon på snowblades</p><p>Puckon som står på ens skidor i liftkön</p><p>Diverse stenar som gett sej på mina skidor</p><p>Att det snöade/regnade och var dimmigt hela sista veckan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 430227, member: 77701"] Ca 100 skiddagar, med bra snö nästan jämt, förutom sportlovsveckorna. Bäst: Att jag äntligen fått mer än 8 skiddagar/år Orört snöfält brett som en fotbollsplan ner mot Lac du Lou Orelle Alla nya människor man träffar när man gör säsong Mont Vallon v.10 Först i liften de dagarna det börjat dumpa efter midnatt och de inte orkat pista om backarna Jordgubbssaft i solen på Tango Sämst: Snöläget v.8-9 (Stackars stockholmare på semester) Puckon på snowblades Puckon som står på ens skidor i liftkön Diverse stenar som gett sej på mina skidor Att det snöade/regnade och var dimmigt hela sista veckan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur har ditt år varit ?
Tillbaka
Topp