Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Hur har Jon råd med allt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HeLium" data-source="post: 1059342" data-attributes="member: 48397"><p>Appropå loggor överallt.</p><p></p><p>På 1900-talet, när jag skibummade i Åre så hade vi en snowboardare i gänget som åkte till Östersund och tatuerade RipCurl-loggan på bröstet och Burtonloggan på skuldran, i hopp om att få sponsorernas uppmärksamhet. Han tog ett par tjusiga bilder på sina nya taggar med en analog systemkamera, framkallade bilderna, författade ett brev och snokade reda på adresserna till generalagenturerna i Sverige.</p><p></p><p>Det tog några veckor. En dag fick han ett brev med tjugo stycken klistermärken och en hundralapp från RipCurl (om jag minns rätt). I det medföljande brevet så tackade man för bilden den fina tatueringen och tyckte att det var kul att han fastnat just för deras märke och att "grabbarna på kontoret" skramlat ihop till en liten delfinansierng av tatueringen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HeLium, post: 1059342, member: 48397"] Appropå loggor överallt. På 1900-talet, när jag skibummade i Åre så hade vi en snowboardare i gänget som åkte till Östersund och tatuerade RipCurl-loggan på bröstet och Burtonloggan på skuldran, i hopp om att få sponsorernas uppmärksamhet. Han tog ett par tjusiga bilder på sina nya taggar med en analog systemkamera, framkallade bilderna, författade ett brev och snokade reda på adresserna till generalagenturerna i Sverige. Det tog några veckor. En dag fick han ett brev med tjugo stycken klistermärken och en hundralapp från RipCurl (om jag minns rätt). I det medföljande brevet så tackade man för bilden den fina tatueringen och tyckte att det var kul att han fastnat just för deras märke och att "grabbarna på kontoret" skramlat ihop till en liten delfinansierng av tatueringen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Hur har Jon råd med allt?
Tillbaka
Topp