Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur har ni råd ? Skidresor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Slugggo" data-source="post: 424109" data-attributes="member: 73300"><p>Är inte själv med i friluftsfrämjandet, men har vänner som är det. Ska försöka ge mig på en förklaring:</p><p></p><p>Att vara med i friluftsfrämjandet är som i att vara med i en form av idrottsklubb, dock utan fasta träningar. Det handlar helt enkelt om folk som har som största intresse att vara ute i naturen, inte minst skidåkning (alla former men jag tror att det är lite fokus på turåkning). Tillsammans anordnas en mängd olika aktiviter för medlemmarna.</p><p> Föreningen har runt 100 000 medlemmar!! och är indelad i distrikt, göteborg har exempelvis ett eget distrikt. Varje förening ordnar egna typer av friluftsaktiviteter men man är även välkommen att vara med på andra distrikts aktiviteter om man skulle vilja det. Mitt förslag är att du kontaktar dom för att få lite mer info, kontaktuppgifter finns på deras hemsida.</p><p></p><p>PS Att jobba extra handlar inte om att sälja sig själv, det är oftast nyttiga erfarenheter som gör att man utvecklas som person DS</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Slugggo, post: 424109, member: 73300"] Är inte själv med i friluftsfrämjandet, men har vänner som är det. Ska försöka ge mig på en förklaring: Att vara med i friluftsfrämjandet är som i att vara med i en form av idrottsklubb, dock utan fasta träningar. Det handlar helt enkelt om folk som har som största intresse att vara ute i naturen, inte minst skidåkning (alla former men jag tror att det är lite fokus på turåkning). Tillsammans anordnas en mängd olika aktiviter för medlemmarna. Föreningen har runt 100 000 medlemmar!! och är indelad i distrikt, göteborg har exempelvis ett eget distrikt. Varje förening ordnar egna typer av friluftsaktiviteter men man är även välkommen att vara med på andra distrikts aktiviteter om man skulle vilja det. Mitt förslag är att du kontaktar dom för att få lite mer info, kontaktuppgifter finns på deras hemsida. PS Att jobba extra handlar inte om att sälja sig själv, det är oftast nyttiga erfarenheter som gör att man utvecklas som person DS [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur har ni råd ? Skidresor
Tillbaka
Topp