Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur har ni råd ? Skidresor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 425352" data-attributes="member: 52127"><p>Jag jobbade hela sommaren. går elprogrammet (2a året) så jag har hunniot med en helg i sälen en vecka i hemsedal och en vecka i österrike. har drygt 20000 spänn kvar. kan tala om att du definitivt inte behöver betala uppemot 10000 för en vecka i österrike. jag klarar mej lätt på under 5000. allt handlar om att snåla och inte ha bråttom med att boka. ta dej tid att leta billiga resor så hittar du det kan jag garantera. sen är dte bra att ha kontakter så du kan kirra gratis boende lite här och var.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 425352, member: 52127"] Jag jobbade hela sommaren. går elprogrammet (2a året) så jag har hunniot med en helg i sälen en vecka i hemsedal och en vecka i österrike. har drygt 20000 spänn kvar. kan tala om att du definitivt inte behöver betala uppemot 10000 för en vecka i österrike. jag klarar mej lätt på under 5000. allt handlar om att snåla och inte ha bråttom med att boka. ta dej tid att leta billiga resor så hittar du det kan jag garantera. sen är dte bra att ha kontakter så du kan kirra gratis boende lite här och var. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur har ni råd ? Skidresor
Tillbaka
Topp