Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur hårt ska man spänna pjäxorna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 850749" data-attributes="member: 13863"><p>Klart intressant fråga! Hur hårt man spänner i parken har jag nollkoll på ... däremot skulle jag generellt säga att det kan kännas bra att inte spänna lika hårt i puder som man gör i en hård pist. Lite lösare ger lite sämre kontroll men blir samtidigt något mer förlåtande vilket kan vara bra på ett ojämnt mer outförsägbart underlag. Sen beror det naturligtvis mycket på vilka skor man har, hur de passar, hur styva de är och hur mycket skaftet lutar. </p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 850749, member: 13863"] Klart intressant fråga! Hur hårt man spänner i parken har jag nollkoll på ... däremot skulle jag generellt säga att det kan kännas bra att inte spänna lika hårt i puder som man gör i en hård pist. Lite lösare ger lite sämre kontroll men blir samtidigt något mer förlåtande vilket kan vara bra på ett ojämnt mer outförsägbart underlag. Sen beror det naturligtvis mycket på vilka skor man har, hur de passar, hur styva de är och hur mycket skaftet lutar. /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur hårt ska man spänna pjäxorna?
Tillbaka
Topp