Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur hittar man boende osv?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wilmerafzelius" data-source="post: 1324183" data-attributes="member: 203377"><p>Jag och min kompis har precis som många andra tänkt dra ner en längre sväng i Alperna och åka en stor mängd skidor, ha kul och eventuellt jobba lite.</p><p>Därför eftersöker vi tips osv på hur och var man lättast hittar boende. Vi har testat runt lite på Facebook osv men det är svårt att hitta något som passar oss, plus att det är hård konkurrens!</p><p>Därför undrar jag om det är någon erfaren säsongare som vet hur man smidigast löser alla delar för att kunna dra ner?</p><p>Givetvis är det mycket välkommet om ni har en direkt kontakt, samt om det är några själar som har plats för två enkla och trevliga 19 åringar!</p><p>Vi är mest sugna på Österrike runt Januari till Mars/April men alla tips och erbjudanden är givetvis mer än välkomna!!</p><p>// Wilmer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wilmerafzelius, post: 1324183, member: 203377"] Jag och min kompis har precis som många andra tänkt dra ner en längre sväng i Alperna och åka en stor mängd skidor, ha kul och eventuellt jobba lite. Därför eftersöker vi tips osv på hur och var man lättast hittar boende. Vi har testat runt lite på Facebook osv men det är svårt att hitta något som passar oss, plus att det är hård konkurrens! Därför undrar jag om det är någon erfaren säsongare som vet hur man smidigast löser alla delar för att kunna dra ner? Givetvis är det mycket välkommet om ni har en direkt kontakt, samt om det är några själar som har plats för två enkla och trevliga 19 åringar! Vi är mest sugna på Österrike runt Januari till Mars/April men alla tips och erbjudanden är givetvis mer än välkomna!! // Wilmer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur hittar man boende osv?
Tillbaka
Topp