Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur jäkla svårt skall det vara att få en bra snowboard såld?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Theoldskipper" data-source="post: 65690" data-attributes="member: 30253"><p>Ok, jag har lagt ut brädan 2 ggr, första ggn med pris och andra ggn utan pris. Första gången fick jag typ 1 svar, andra gången så har det strömmat in svar och människor har ringt. Det är en balansgång med eller utan pris. Tar man med priset så blir VÄLDIGT många skrämda, tar man inte med priset så får man en möjlighet att personligen sälja in brädan hos dem som är osäkra. Jag kan förstå att folk blir irriterade på att priset inte nämns. Sedan Boris är det skillnad på att sälja en bräda som kostar 5500:- och en som kostar 1000:-....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Theoldskipper, post: 65690, member: 30253"] Ok, jag har lagt ut brädan 2 ggr, första ggn med pris och andra ggn utan pris. Första gången fick jag typ 1 svar, andra gången så har det strömmat in svar och människor har ringt. Det är en balansgång med eller utan pris. Tar man med priset så blir VÄLDIGT många skrämda, tar man inte med priset så får man en möjlighet att personligen sälja in brädan hos dem som är osäkra. Jag kan förstå att folk blir irriterade på att priset inte nämns. Sedan Boris är det skillnad på att sälja en bräda som kostar 5500:- och en som kostar 1000:-.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur jäkla svårt skall det vara att få en bra snowboard såld?
Tillbaka
Topp