Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hur "jobbiga" är FIS-skidor, Blizzard SL att köra på?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="McNick" data-source="post: 1032734" data-attributes="member: 146412"><p>Tack så Vestlund, jag kör på skidor med lite större sväng (GS) när jag är uppe i fjällen men jag vill ha några skidor att köra på i backarna här hemma i stockholm och känner att backarna här är lite för korta för att kunna ligga å dra på i större svängar, därför tittar jag på SL skidor nu. Sen skulle det va lite kul och testa ett par sånna gär tävlingsskidor för jag gillar att köra lite hårt. Det jag funderar på är fortfarande hur dom går om man inte orkar köra så aggresivt, lever dom sitt eget liv då eller är det bara att man inte får ut lika mycket av dom?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="McNick, post: 1032734, member: 146412"] Tack så Vestlund, jag kör på skidor med lite större sväng (GS) när jag är uppe i fjällen men jag vill ha några skidor att köra på i backarna här hemma i stockholm och känner att backarna här är lite för korta för att kunna ligga å dra på i större svängar, därför tittar jag på SL skidor nu. Sen skulle det va lite kul och testa ett par sånna gär tävlingsskidor för jag gillar att köra lite hårt. Det jag funderar på är fortfarande hur dom går om man inte orkar köra så aggresivt, lever dom sitt eget liv då eller är det bara att man inte får ut lika mycket av dom? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Hur "jobbiga" är FIS-skidor, Blizzard SL att köra på?
Tillbaka
Topp