Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Hur kan jag förbättra min puderteknik?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Olangu" data-source="post: 1297067" data-attributes="member: 71311"><p>Många bra kommentarer hittills. </p><p></p><p>Jag skulle säga. </p><p></p><p>Mer fart, håll dig i fallinjen, ihop med skidorna låt dem göra jobbet och våga få fram vikten längre fram på skidan. </p><p>Den sista där tycker jag är nyckeln, men den kräver att de innan sitter så du får bra flyt. </p><p></p><p>Till sist kan det vara så att du inte får ihop det pga att skidan inte vill bära dig. Se om du kan låna en riktigt bra puderskida någon gång. Tex Atomic Bent Chetler 120 eller Armada ARV 116 JJ UL.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Olangu, post: 1297067, member: 71311"] Många bra kommentarer hittills. Jag skulle säga. Mer fart, håll dig i fallinjen, ihop med skidorna låt dem göra jobbet och våga få fram vikten längre fram på skidan. Den sista där tycker jag är nyckeln, men den kräver att de innan sitter så du får bra flyt. Till sist kan det vara så att du inte får ihop det pga att skidan inte vill bära dig. Se om du kan låna en riktigt bra puderskida någon gång. Tex Atomic Bent Chetler 120 eller Armada ARV 116 JJ UL. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Hur kan jag förbättra min puderteknik?
Tillbaka
Topp