Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Hur kan jag förbättra min puderteknik?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wordenvy" data-source="post: 1299119" data-attributes="member: 183345"><p>Nu fick jag inte till någon film men kände att jag gjorde stora framsteg! </p><p></p><p>Hålla ihop skidorna, hålla mer fart och våga luta framåt hjälpte mycket. Och valla!</p><p></p><p>Men sedan måste jag säga att den största skillnaden var att köra med en <strong>puderskida</strong>.</p><p></p><p>Det gjorde en enorm skillnad med breda skidor, jag fullkomligt älskar mina nya Armada ARV 116 JJ UL! Provade att växla mellan Rustler 9 och armadaskidan och det var som natt och dag i puder!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wordenvy, post: 1299119, member: 183345"] Nu fick jag inte till någon film men kände att jag gjorde stora framsteg! Hålla ihop skidorna, hålla mer fart och våga luta framåt hjälpte mycket. Och valla! Men sedan måste jag säga att den största skillnaden var att köra med en [B]puderskida[/B]. Det gjorde en enorm skillnad med breda skidor, jag fullkomligt älskar mina nya Armada ARV 116 JJ UL! Provade att växla mellan Rustler 9 och armadaskidan och det var som natt och dag i puder! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Hur kan jag förbättra min puderteknik?
Tillbaka
Topp