Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur klarar ni knäna?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bagge_87" data-source="post: 76619" data-attributes="member: 39265"><p>själv hade jag problem med ett knä för ett år sedan ... jag gick till sjukgymnasten. Han rekommenderade att: t.ex. göra knä böj på ett ben. man står tex mot en säng, går ned med ena benet till ungefär 90 grader ... kör så många du orkar sen tar amn det andar gör detta närra gånger per dag. .... det stabilsera senor och muskelfästen i knät .... själv e jag mkt nöj med resultatdet .... känner idag ingen smärta alls</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bagge_87, post: 76619, member: 39265"] själv hade jag problem med ett knä för ett år sedan ... jag gick till sjukgymnasten. Han rekommenderade att: t.ex. göra knä böj på ett ben. man står tex mot en säng, går ned med ena benet till ungefär 90 grader ... kör så många du orkar sen tar amn det andar gör detta närra gånger per dag. .... det stabilsera senor och muskelfästen i knät .... själv e jag mkt nöj med resultatdet .... känner idag ingen smärta alls [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur klarar ni knäna?!
Tillbaka
Topp