Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Hur kommer jag upp på wakeboarden?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="A-d4m" data-source="post: 328267" data-attributes="member: 75184"><p>Jag reser mej direkt. Jag reser mej innan båten har fått upp sin fart (då menar jag att jag är uppe med brädan vänd). Då blir det också lättare att komma upp i lägre farter eftersom man inte kräver lika mycket av motorn, har kommit upp efter en 8 hk som gick i ca 5-6 knop med mej efter (fast det blev inte mycket åkning, bara kämpning för att hålla sej uppe:P ).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="A-d4m, post: 328267, member: 75184"] Jag reser mej direkt. Jag reser mej innan båten har fått upp sin fart (då menar jag att jag är uppe med brädan vänd). Då blir det också lättare att komma upp i lägre farter eftersom man inte kräver lika mycket av motorn, har kommit upp efter en 8 hk som gick i ca 5-6 knop med mej efter (fast det blev inte mycket åkning, bara kämpning för att hålla sej uppe:P ). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Hur kommer jag upp på wakeboarden?
Tillbaka
Topp