Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur kör ni som har hög DIN?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="loglog" data-source="post: 1329656" data-attributes="member: 193424"><p>I vilka situationer märker man av denna elasticitet? Typ man får ett litet felskär och istället för att skidan flyger iväg har man chans att korrigera och återfå balansen?</p><p></p><p>Är det är odelat positivt med hög elasticitet, kand et inte göra att bindningen släpper senare och ger större skaderisk? Men som du skriver, om man kombinerar detta med lägre DIN så kanske det är det bästa av två världar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="loglog, post: 1329656, member: 193424"] I vilka situationer märker man av denna elasticitet? Typ man får ett litet felskär och istället för att skidan flyger iväg har man chans att korrigera och återfå balansen? Är det är odelat positivt med hög elasticitet, kand et inte göra att bindningen släpper senare och ger större skaderisk? Men som du skriver, om man kombinerar detta med lägre DIN så kanske det är det bästa av två världar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur kör ni som har hög DIN?
Tillbaka
Topp