Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur kör ni som har hög DIN?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik-" data-source="post: 1329700" data-attributes="member: 190745"><p>Ligger säkert något i den men tycker du överdriver lite väl mycket när du i delar av texten jämför väldigt aktiv åkning och åkning med en massa pauser. </p><p></p><p>Är säker på att det är många som åker rätt snabbt och rätt aggressivt som inte har några problem med tjuvutlösningar men mycket möjligt att det är de sista procenten som gör en skillnad (inte helt klart vad som är bäst ...) </p><p></p><p>Själv klarar jag mig med en din på 6 trots att jag tycker att jag ibland både kör fort och ibland för fört på dåligt ojämnt hårt underlag. Men många kör självklart bra mycket snabbare och hårdare än vad jag gör,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik-, post: 1329700, member: 190745"] Ligger säkert något i den men tycker du överdriver lite väl mycket när du i delar av texten jämför väldigt aktiv åkning och åkning med en massa pauser. Är säker på att det är många som åker rätt snabbt och rätt aggressivt som inte har några problem med tjuvutlösningar men mycket möjligt att det är de sista procenten som gör en skillnad (inte helt klart vad som är bäst ...) Själv klarar jag mig med en din på 6 trots att jag tycker att jag ibland både kör fort och ibland för fört på dåligt ojämnt hårt underlag. Men många kör självklart bra mycket snabbare och hårdare än vad jag gör, [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Hur kör ni som har hög DIN?
Tillbaka
Topp