Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur lång är en bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 1312885" data-attributes="member: 66286"><p>Stod och fipplade med brädorna och det låg ett måttband till hands. Fick av någon anledning för mig att mäta min Flagship 169. Men vaff… den var 167 från nos till tail?!?</p><p>Vände den uppåner och mätte längs belaget, det mätte 169. </p><p></p><p>Fram med min gamla Barracuda 169. 166 på ovansidan och 169 längs undersidan. </p><p>Är det standard att man mäter längd på brädor längs belaget eller har jag två enhörningar i min samling?</p><p></p><p>Mätte ett par skidor jag har och de var 193 på ovansidan, enligt specat mått.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 1312885, member: 66286"] Stod och fipplade med brädorna och det låg ett måttband till hands. Fick av någon anledning för mig att mäta min Flagship 169. Men vaff… den var 167 från nos till tail?!? Vände den uppåner och mätte längs belaget, det mätte 169. Fram med min gamla Barracuda 169. 166 på ovansidan och 169 längs undersidan. Är det standard att man mäter längd på brädor längs belaget eller har jag två enhörningar i min samling? Mätte ett par skidor jag har och de var 193 på ovansidan, enligt specat mått. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur lång är en bräda?
Tillbaka
Topp