Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur lång bräda??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peterdenstore" data-source="post: 38670" data-attributes="member: 14845"><p>En tjej med din längd och vikt skall ha en bräda på allt mellan 150 till 160cm beroende på vilken typ av åkning. Det komiska med detta inlägg är att jag har en oanvänd bräda till salu med nya bindningar som skulle passa dig alldeles utmärkt. Är det intressant så kontakta mig här eller maila så slipper folk bli sura på att jag jagar köpare här på freeride</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peterdenstore, post: 38670, member: 14845"] En tjej med din längd och vikt skall ha en bräda på allt mellan 150 till 160cm beroende på vilken typ av åkning. Det komiska med detta inlägg är att jag har en oanvänd bräda till salu med nya bindningar som skulle passa dig alldeles utmärkt. Är det intressant så kontakta mig här eller maila så slipper folk bli sura på att jag jagar köpare här på freeride [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Hur lång bräda??
Tillbaka
Topp