Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur lång säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blide" data-source="post: 447141" data-attributes="member: 35991"><p>Säsongen 06/07 kom det 20 cm runt 7-8 maj i Grand Montets och vid nyår kom ett av de största dumpen för säsongen, tur att man kom ner 3 jan och åkte hem i början av maj så man slapp det... </p><p>I år åkte jag 40 cm perfekt puder minst halva vägen ner i Grand Enver på Aguille du midi den 19 april, så har man flyt och orkar gå upp på morgonen och åker på rätt ställe vid rätt tid så varar säsongen riktigt länge.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blide, post: 447141, member: 35991"] Säsongen 06/07 kom det 20 cm runt 7-8 maj i Grand Montets och vid nyår kom ett av de största dumpen för säsongen, tur att man kom ner 3 jan och åkte hem i början av maj så man slapp det... I år åkte jag 40 cm perfekt puder minst halva vägen ner i Grand Enver på Aguille du midi den 19 april, så har man flyt och orkar gå upp på morgonen och åker på rätt ställe vid rätt tid så varar säsongen riktigt länge. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur lång säsong?
Tillbaka
Topp