Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur långa är COOMBA 188cm resp. 181cm egentligen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tobbe101" data-source="post: 621971" data-attributes="member: 14584"><p>Tackar för svaren, har väl blivit lite klokare om än inte helt.</p><p>Monkeyboy, ditt svar låter ju mest rimligt...</p><p>RichardL, hur har du mätt? Med måttband längs belagen eller med tumstock från golvet upp till spetsarna?</p><p></p><p>För övrigt kan jag säga att jag själv för närvarande har ett par The Seth 189, dvs en twintip. Vet inte var dessa myter om att K2:s twintips är mycket längre än uppgivet kommer ifrån. Mina Seth är 189,5 mätt från golvet upp till spetsarna. Det är alla andra märken som uppger alldeles för långa längder på sina twintips enligt kreativa metoder som "Vi mäter från mittpunkten där bak och längs kanten upp till spetsen" eller "Vi mäter längs belaget" eller "Vi skrev dit en längd som vi tyckte lät häftig".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tobbe101, post: 621971, member: 14584"] Tackar för svaren, har väl blivit lite klokare om än inte helt. Monkeyboy, ditt svar låter ju mest rimligt... RichardL, hur har du mätt? Med måttband längs belagen eller med tumstock från golvet upp till spetsarna? För övrigt kan jag säga att jag själv för närvarande har ett par The Seth 189, dvs en twintip. Vet inte var dessa myter om att K2:s twintips är mycket längre än uppgivet kommer ifrån. Mina Seth är 189,5 mätt från golvet upp till spetsarna. Det är alla andra märken som uppger alldeles för långa längder på sina twintips enligt kreativa metoder som "Vi mäter från mittpunkten där bak och längs kanten upp till spetsen" eller "Vi mäter längs belaget" eller "Vi skrev dit en längd som vi tyckte lät häftig". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur långa är COOMBA 188cm resp. 181cm egentligen?
Tillbaka
Topp