Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur långa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Puffert" data-source="post: 578938" data-attributes="member: 90956"><p>Svårt att säga vilken längd då man inte vet vad för slags åkning du ägnar dig åt. Du har inte en länk så man får ett hum om vilken skida det gäller? Om det gäller carving skulle jag alla gånger gått på den kortare skidan. Är själv 194 cm och väger 87 kg och har åkt skidor i nästan trettio år, bland annat som tävlingsåkare. Jag åker på ett par carvinskidor som är 177 cm, men hade likväl kunnat åka på en aning kortare.</p><p></p><p>Vad gäller övriga tips här ovan så känns inget av dom speciellt seriöst och länken går till en rekommendation som är skriven 2001. Sedan 2001 har det hänt en hel del på skidfronten så det bästa tycker jag är att fråga en återförsäljare som kan. När du fått den informationen så är det fritt fram att beställa...</p><p></p><p>/Magnus</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Puffert, post: 578938, member: 90956"] Svårt att säga vilken längd då man inte vet vad för slags åkning du ägnar dig åt. Du har inte en länk så man får ett hum om vilken skida det gäller? Om det gäller carving skulle jag alla gånger gått på den kortare skidan. Är själv 194 cm och väger 87 kg och har åkt skidor i nästan trettio år, bland annat som tävlingsåkare. Jag åker på ett par carvinskidor som är 177 cm, men hade likväl kunnat åka på en aning kortare. Vad gäller övriga tips här ovan så känns inget av dom speciellt seriöst och länken går till en rekommendation som är skriven 2001. Sedan 2001 har det hänt en hel del på skidfronten så det bästa tycker jag är att fråga en återförsäljare som kan. När du fått den informationen så är det fritt fram att beställa... /Magnus [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur långa?
Tillbaka
Topp