Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur länge håller skidorna när man railar? Knep?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ohmiie" data-source="post: 407864" data-attributes="member: 64521"><p>Jag har nya skidor som ja fick i början av december, jag har railat otroligt mycke kan man säga sen jag fick dom, men nu i helgen hände nånting som jag blev lite förvånad över. när ja skulle åka hem efter en dag i backen så såg jag att ena stålkanten hade gått av, och där den var av spreta stålkanten ut. Vad ska jag göra för att ställa detta till rätta?. de lär ju inte funka med att bara hammra in stålkanten, då åker den ju ut igen förmodligen.</p><p>tänkte om de fanns nå sätt man kunde göra så stålkanterna håller mycke bättre.</p><p></p><p>Jag har ett par Amplid Township om de var nödvändigt att veta. </p><p>Jag kräver nästan ett svar. eftersom jag nu va vänlig att inte skapa en onödig tråd. : ) om ja inte får svar får de väl bli så att jag blir tvungen att skapa en tråd trottsallt.</p><p></p><p>Aja. tack på förhand iallafall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ohmiie, post: 407864, member: 64521"] Jag har nya skidor som ja fick i början av december, jag har railat otroligt mycke kan man säga sen jag fick dom, men nu i helgen hände nånting som jag blev lite förvånad över. när ja skulle åka hem efter en dag i backen så såg jag att ena stålkanten hade gått av, och där den var av spreta stålkanten ut. Vad ska jag göra för att ställa detta till rätta?. de lär ju inte funka med att bara hammra in stålkanten, då åker den ju ut igen förmodligen. tänkte om de fanns nå sätt man kunde göra så stålkanterna håller mycke bättre. Jag har ett par Amplid Township om de var nödvändigt att veta. Jag kräver nästan ett svar. eftersom jag nu va vänlig att inte skapa en onödig tråd. : ) om ja inte får svar får de väl bli så att jag blir tvungen att skapa en tråd trottsallt. Aja. tack på förhand iallafall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Hur länge håller skidorna när man railar? Knep?
Tillbaka
Topp