Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur långsiktigt köper ni skidgrejer ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ulu" data-source="post: 61233" data-attributes="member: 21940"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag satsar på kvalitet. Det blir dyrt vid inköpstillfället men billigt i längden, plus att grejorna fungerar i backen.</p><p>Köpte ett mover-goretexställ 1990, det bästa som fanns då.</p><p>Köpte nytt nu för 8000:-, och ser detta som en väldigt sund investering. Köpte mitt tredje par formsprurade pjäxor i år.</p><p>Dem tidigare paren har hållt i ca 7-8 år. Provade vanliga pjäxor men inget går upp mot formsprutat, trots att priset är högt. Dem två senaste paren har varit Strolz. Nya skidor variear lite mer, mest beroende på om dem gamla har gått sönder. </p><p></p><p>MVH Ulf</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ulu, post: 61233, member: 21940"] Hej! Jag satsar på kvalitet. Det blir dyrt vid inköpstillfället men billigt i längden, plus att grejorna fungerar i backen. Köpte ett mover-goretexställ 1990, det bästa som fanns då. Köpte nytt nu för 8000:-, och ser detta som en väldigt sund investering. Köpte mitt tredje par formsprurade pjäxor i år. Dem tidigare paren har hållt i ca 7-8 år. Provade vanliga pjäxor men inget går upp mot formsprutat, trots att priset är högt. Dem två senaste paren har varit Strolz. Nya skidor variear lite mer, mest beroende på om dem gamla har gått sönder. MVH Ulf [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur långsiktigt köper ni skidgrejer ?
Tillbaka
Topp