Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur löser ni transfer från Geneve?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 1193904" data-attributes="member: 83225"><p>Tvärtom faktiskt. Schweiziska sidan är nära till franska gränsen "åt det hållet du vill" medan franska sidan ligger åt andra hållet. Geneve ligger ju som en smal udde in i Frankrike. Om du kollar på bilden så förstår du. Den blåa cirkeln och strecket visar var franska sidan är och hur du då behöver åka. Det röda strecket visar raka vägen från Geneve mot Les Arcs[ATTACH=full]391[/ATTACH]</p><p></p><p>Sen skulle jag inte välja Geneve att flyga till om jag skulle till Les Arcs utan jag skulle flyga till Grenoble istället men det är ju en smaksak.</p><p></p><p>Edit: Om man kan lita på Google maps så är det inte så farligt utan man kan ta en tunnel direkt under flygplatsen. Om den är ny eller om mina kompisar som bokade "fel" missade den och därför körde omväg vågar jag inte svära på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 1193904, member: 83225"] Tvärtom faktiskt. Schweiziska sidan är nära till franska gränsen "åt det hållet du vill" medan franska sidan ligger åt andra hållet. Geneve ligger ju som en smal udde in i Frankrike. Om du kollar på bilden så förstår du. Den blåa cirkeln och strecket visar var franska sidan är och hur du då behöver åka. Det röda strecket visar raka vägen från Geneve mot Les Arcs[ATTACH type="full" alt="geneve.PNG"]391[/ATTACH] Sen skulle jag inte välja Geneve att flyga till om jag skulle till Les Arcs utan jag skulle flyga till Grenoble istället men det är ju en smaksak. Edit: Om man kan lita på Google maps så är det inte så farligt utan man kan ta en tunnel direkt under flygplatsen. Om den är ny eller om mina kompisar som bokade "fel" missade den och därför körde omväg vågar jag inte svära på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Hur löser ni transfer från Geneve?
Tillbaka
Topp