Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Hur man ger Bildkritik!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Supersub" data-source="post: 143269" data-attributes="member: 31788"><p>Till Iller (och naturligtvis även er andra):</p><p></p><p>Jag kanske har uttryckt mig oklart? Jag är faktiskt intresserad av fotografering och av denna anledning vet jag att det finns forum på Internet (är själv medlem på Fotosidan) som helt hänger sig åt det som efterfrågas. </p><p></p><p>Att jag har bett människor som är intresserade av fotografering att hålla käften får du nog ta tillbaka. (Du och jag har nog mer gemensamt än du tror.) Om det är min generalisering att Freerides medlemmar inte vill läsa om blixtar och vitbalans du menar så är det också just en generalisering som gäller de kommentarer som diskuteras i tråden! Istället för att kommentera bildkvaliet, ljussättning och komposition så kommer kommentarerna snarare handla om andra saker som är ovidkommande ur en fototeknisk synvinkel. </p><p></p><p>Vad jag vill komma till är att man får nog räkna med att kommentarerna ligger på en viss nivå med hänsyn till det forum som bilderna läggs upp i. Så länge foto inte är inriktningen på sidan kommer kommentarernas kvalitet att bli därefter.</p><p></p><p>...men det är kul att man kan diskutera saken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Supersub, post: 143269, member: 31788"] Till Iller (och naturligtvis även er andra): Jag kanske har uttryckt mig oklart? Jag är faktiskt intresserad av fotografering och av denna anledning vet jag att det finns forum på Internet (är själv medlem på Fotosidan) som helt hänger sig åt det som efterfrågas. Att jag har bett människor som är intresserade av fotografering att hålla käften får du nog ta tillbaka. (Du och jag har nog mer gemensamt än du tror.) Om det är min generalisering att Freerides medlemmar inte vill läsa om blixtar och vitbalans du menar så är det också just en generalisering som gäller de kommentarer som diskuteras i tråden! Istället för att kommentera bildkvaliet, ljussättning och komposition så kommer kommentarerna snarare handla om andra saker som är ovidkommande ur en fototeknisk synvinkel. Vad jag vill komma till är att man får nog räkna med att kommentarerna ligger på en viss nivå med hänsyn till det forum som bilderna läggs upp i. Så länge foto inte är inriktningen på sidan kommer kommentarernas kvalitet att bli därefter. ...men det är kul att man kan diskutera saken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Hur man ger Bildkritik!
Tillbaka
Topp