Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Hur man ger Bildkritik!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Iller" data-source="post: 143270" data-attributes="member: 29149"><p>Jag tror att jag förstår vad du menar men jag håller inte helt med.</p><p></p><p>Ja det finns bättre forum för att diskutera foto MEN finns det verkligen bättre forum för att diskutera skidfoto? Det jag menar är ju att poängen är att kunna diskutera bilder med hänsyn till BÅDE teknik och åkning.</p><p></p><p>Jag förstår vad du menar i din generalisering men det behöver inte sluta där. Det jag försökte skriva är att bara för att de flesta här på freeride kanske inte uppskattar ett visst ämne så behöver inte alla rätta sig efter det. Även om de flesta kommer att fortsätta kommentera bilder precis som du beskriver (och det har jag absolut inget emot även om jag kanske inte tycker det tillför så mycket) så kan ju vi som är intresserade kommentera lite annorlunda.</p><p></p><p>Slutligen var det inte meningen att påstå att du/ni bett någon att hålla käften utan det var tänkt som en liknelse (ja den var otydligt skriven - my bad, sorry) och jag verkar ju dessutom varit ute i ogjort väder angående dina intressen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Iller, post: 143270, member: 29149"] Jag tror att jag förstår vad du menar men jag håller inte helt med. Ja det finns bättre forum för att diskutera foto MEN finns det verkligen bättre forum för att diskutera skidfoto? Det jag menar är ju att poängen är att kunna diskutera bilder med hänsyn till BÅDE teknik och åkning. Jag förstår vad du menar i din generalisering men det behöver inte sluta där. Det jag försökte skriva är att bara för att de flesta här på freeride kanske inte uppskattar ett visst ämne så behöver inte alla rätta sig efter det. Även om de flesta kommer att fortsätta kommentera bilder precis som du beskriver (och det har jag absolut inget emot även om jag kanske inte tycker det tillför så mycket) så kan ju vi som är intresserade kommentera lite annorlunda. Slutligen var det inte meningen att påstå att du/ni bett någon att hålla käften utan det var tänkt som en liknelse (ja den var otydligt skriven - my bad, sorry) och jag verkar ju dessutom varit ute i ogjort väder angående dina intressen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Hur man ger Bildkritik!
Tillbaka
Topp