Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Hur man ger Bildkritik!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JohanStahlberg" data-source="post: 143271" data-attributes="member: 34930"><p>Du har helt rätt i att Freeride är ett utmärkt forum för att diskutera foto OCH skidåkning och jag kan även hålla med dig om att det skulle vara kul att läsa lite mer konstruktiv kritik när det gäller skidåkning och fotografering. När jag tänker efter så kanske det är dags för Freerideredaktionen att ta ett steg mot en mer seriös framtoning, även på forumsidan?. (Jag kände i början av tråden att detta ligger längre fram i tiden för Freeride) Kanske kan det vara lämpligt att göra det möjligt för den som laddar upp bilden att välja vilken typ av forum bilden ska läggas i. Om jag minns rätt kan man redan idag klassificera sin bild efter skidåkning eller snowboard. Det kan ju inte vara så svårt att lägga upp ytterligare en kategori för bildkritik? Detta forum skulle ju kunna vara lite striktare upplagt gällande kommentarer. Det känns som om att antalet uppladdade bilder har ökat kraftigt det senaste året vilket gör det svårt att hitta guldkornen. Att lägga till en kategori för kritik skulle kanske kunna underlätta detta?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohanStahlberg, post: 143271, member: 34930"] Du har helt rätt i att Freeride är ett utmärkt forum för att diskutera foto OCH skidåkning och jag kan även hålla med dig om att det skulle vara kul att läsa lite mer konstruktiv kritik när det gäller skidåkning och fotografering. När jag tänker efter så kanske det är dags för Freerideredaktionen att ta ett steg mot en mer seriös framtoning, även på forumsidan?. (Jag kände i början av tråden att detta ligger längre fram i tiden för Freeride) Kanske kan det vara lämpligt att göra det möjligt för den som laddar upp bilden att välja vilken typ av forum bilden ska läggas i. Om jag minns rätt kan man redan idag klassificera sin bild efter skidåkning eller snowboard. Det kan ju inte vara så svårt att lägga upp ytterligare en kategori för bildkritik? Detta forum skulle ju kunna vara lite striktare upplagt gällande kommentarer. Det känns som om att antalet uppladdade bilder har ökat kraftigt det senaste året vilket gör det svårt att hitta guldkornen. Att lägga till en kategori för kritik skulle kanske kunna underlätta detta? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Hur man ger Bildkritik!
Tillbaka
Topp