Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur många par skidor behöver man
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="evil" data-source="post: 199145" data-attributes="member: 28891"><p>Beror ju såklart på plånboken. Sista säsongen jag gjorde började jag med två par, ett par rena puderskidor, Head Monster 103, som senare blev ett par Atomic Big Daddy och ett par "allround" skidor. En misslyckad volt knäckte de smalare skidorna och jag hade sen bara ett par rena puderskidor som allroundskida. Kom då fram till sanningen: Han man bara råd med ett par ska man INTE köpa ett allround par. Köp ett par för den åkningen du gillar mest annars blir du bara besviken. Jag hade blivit jävligt besviken om jag bytt mina puderlagg mot något allroundaktigt och sen sjunka i pudret.</p><p></p><p>Och för att svara i rena nummer: 2 par. Ett par puderskidor och ett till par puderskidor i reserv .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="evil, post: 199145, member: 28891"] Beror ju såklart på plånboken. Sista säsongen jag gjorde började jag med två par, ett par rena puderskidor, Head Monster 103, som senare blev ett par Atomic Big Daddy och ett par "allround" skidor. En misslyckad volt knäckte de smalare skidorna och jag hade sen bara ett par rena puderskidor som allroundskida. Kom då fram till sanningen: Han man bara råd med ett par ska man INTE köpa ett allround par. Köp ett par för den åkningen du gillar mest annars blir du bara besviken. Jag hade blivit jävligt besviken om jag bytt mina puderlagg mot något allroundaktigt och sen sjunka i pudret. Och för att svara i rena nummer: 2 par. Ett par puderskidor och ett till par puderskidor i reserv . [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur många par skidor behöver man
Tillbaka
Topp