Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur många skidor ska jag köpa till min säsong i Candada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Måns Levinsson" data-source="post: 1303590" data-attributes="member: 190833"><p>Okej! </p><p></p><p>Då blir det nog typ Fisher ranger 108, Atomic bent 110 eller Salomon QST 106. Vet någon vilken utav dessa skidor som passar mig bäst, då jag är en ganska lätt åkare på endast 60 kg? Har prövat bent 110, och de gillade jag, men jag tror att det lutar åt qst då de är lite mer allsidiga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Måns Levinsson, post: 1303590, member: 190833"] Okej! Då blir det nog typ Fisher ranger 108, Atomic bent 110 eller Salomon QST 106. Vet någon vilken utav dessa skidor som passar mig bäst, då jag är en ganska lätt åkare på endast 60 kg? Har prövat bent 110, och de gillade jag, men jag tror att det lutar åt qst då de är lite mer allsidiga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur många skidor ska jag köpa till min säsong i Candada?
Tillbaka
Topp