Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur många skidor ska jag köpa till min säsong i Candada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 1303666" data-attributes="member: 60010"><p>Tänk på att Revelstoke inom skidsystemet och dess absoluta närhet inte är grejen riktigt för det körs upp väldigt fort och är ganska litet om man inte är ute efter att köra teknisk åkning med klippor och pillow lines. Skulle jag tillbaka dit igen hade jag absolut kört ett par skidor runt 110 mm i midjan för inbounds och ett par turskidor runt 105 mm med techbindning. </p><p></p><p>Snön på undre halvan av berget är oftast blöt så man håller till på den övre delen och då gäller det att kunna lätt komma åt större ytor där vilket du kör med turande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 1303666, member: 60010"] Tänk på att Revelstoke inom skidsystemet och dess absoluta närhet inte är grejen riktigt för det körs upp väldigt fort och är ganska litet om man inte är ute efter att köra teknisk åkning med klippor och pillow lines. Skulle jag tillbaka dit igen hade jag absolut kört ett par skidor runt 110 mm i midjan för inbounds och ett par turskidor runt 105 mm med techbindning. Snön på undre halvan av berget är oftast blöt så man håller till på den övre delen och då gäller det att kunna lätt komma åt större ytor där vilket du kör med turande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur många skidor ska jag köpa till min säsong i Candada?
Tillbaka
Topp