Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur många skidor ska jag köpa till min säsong i Candada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LawndartGustav" data-source="post: 1303701" data-attributes="member: 14475"><p>Numera bor jag i Åre o kör jag QST 106 med shift som allt och Line Locator 104 med ATK14 på tur. </p><p>I Revelstoke tyckte jag ofta 114mm midja var för lite. Jag hade valt en skida på 116-122 i midja för puderdagarna. Numera hade jag haft den och en lätt puderskida ala Locator 104 eller bredare variant för Kanada. </p><p>Jag turar hellre än åker pist men går ju att ha en 106 som allroundskida, är ju bra i pisten de med.</p><p>En puderskida (115mm+)är inte så ball i pist men är svängradien inte över 22 går det ju.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LawndartGustav, post: 1303701, member: 14475"] Numera bor jag i Åre o kör jag QST 106 med shift som allt och Line Locator 104 med ATK14 på tur. I Revelstoke tyckte jag ofta 114mm midja var för lite. Jag hade valt en skida på 116-122 i midja för puderdagarna. Numera hade jag haft den och en lätt puderskida ala Locator 104 eller bredare variant för Kanada. Jag turar hellre än åker pist men går ju att ha en 106 som allroundskida, är ju bra i pisten de med. En puderskida (115mm+)är inte så ball i pist men är svängradien inte över 22 går det ju. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Hur många skidor ska jag köpa till min säsong i Candada?
Tillbaka
Topp