Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur mkt packning krävs för en säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 816734" data-attributes="member: 53337"><p>någon ordningssam person borde ju ha en packlista från det gångna säsongerna liggandes?</p><p></p><p>jag gjorde säsong i sälen i vintras och har man tillgång till tvättmaskin och sånt så behövs de ju inte så mycket olika saker, ta med alla skidsaker och mycket underställ/skidstrumpor.. de börjar lukta förjävligt efter ett tag och eftersom man åker varje dag kan de vara skönt att kunna byta utan att tvätta varje dag!</p><p></p><p>Köp ett stort jäkla skidfodral aka rullbag och fyll med skidgrejerna, min från armada får jag plats med allt för ungefär en vecka i alperna, då behöver jag ingen mera väska. Sen på det kan du ju ta en väska till med mera kläder bara och lite andra vettiga saker så har du allt du klarar dig i två smidiga väskor!</p><p></p><p>vet inte hur andra gjort men så skulle jag nog gjort!</p><p></p><p>Du kan ju alltid köpa saker där nere om du kommer på att något behövs eller att du saknar något.</p><p>/jeppe</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 816734, member: 53337"] någon ordningssam person borde ju ha en packlista från det gångna säsongerna liggandes? jag gjorde säsong i sälen i vintras och har man tillgång till tvättmaskin och sånt så behövs de ju inte så mycket olika saker, ta med alla skidsaker och mycket underställ/skidstrumpor.. de börjar lukta förjävligt efter ett tag och eftersom man åker varje dag kan de vara skönt att kunna byta utan att tvätta varje dag! Köp ett stort jäkla skidfodral aka rullbag och fyll med skidgrejerna, min från armada får jag plats med allt för ungefär en vecka i alperna, då behöver jag ingen mera väska. Sen på det kan du ju ta en väska till med mera kläder bara och lite andra vettiga saker så har du allt du klarar dig i två smidiga väskor! vet inte hur andra gjort men så skulle jag nog gjort! Du kan ju alltid köpa saker där nere om du kommer på att något behövs eller att du saknar något. /jeppe [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Hur mkt packning krävs för en säsong?
Tillbaka
Topp