Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur mycket cash?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jag_alskar_skidor" data-source="post: 280634" data-attributes="member: 70347"><p>hehe, ok... Själv är man ju nykterist för tillfället (15 åring), så jag har inte järnkoll på vad sprit kostar på olika ställen, men om man som sagt köper lite på nån tax-free/i Tyskland lr nåt, så kan man väl spara några kronor =) Sen kan man ju fråga sig om ngt annat än öl är så bra, med tanke på att man ska åka skidor dagen efter, och att detta inte är så roligt med baksmälla (tror jag??)... Och Wolwerin, du skriver att du gör av med 700-1500 per dag? Då har du inte lagat maten själv, och inte druckit hemma va??? Om så är fallet,måste du ha ätit hummer och oxfilé:p OCH tagit en tolva sviindyr typ 70årig whiskey på stans dyraste pub? Nejmen skämt åsido, jag tror att ett snitt kan ligga där nånstans, runt 300/pers och dag. Du skulle ju kunna ta med någon extra tusenlapp, pengar kan man ju ta med hem igen, och man behöver inte göra slut på 100000/dag, bara för att men har med sig det?:p</p><p></p><p>/Axel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jag_alskar_skidor, post: 280634, member: 70347"] hehe, ok... Själv är man ju nykterist för tillfället (15 åring), så jag har inte järnkoll på vad sprit kostar på olika ställen, men om man som sagt köper lite på nån tax-free/i Tyskland lr nåt, så kan man väl spara några kronor =) Sen kan man ju fråga sig om ngt annat än öl är så bra, med tanke på att man ska åka skidor dagen efter, och att detta inte är så roligt med baksmälla (tror jag??)... Och Wolwerin, du skriver att du gör av med 700-1500 per dag? Då har du inte lagat maten själv, och inte druckit hemma va??? Om så är fallet,måste du ha ätit hummer och oxfilé:p OCH tagit en tolva sviindyr typ 70årig whiskey på stans dyraste pub? Nejmen skämt åsido, jag tror att ett snitt kan ligga där nånstans, runt 300/pers och dag. Du skulle ju kunna ta med någon extra tusenlapp, pengar kan man ju ta med hem igen, och man behöver inte göra slut på 100000/dag, bara för att men har med sig det?:p /Axel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Hur mycket cash?
Tillbaka
Topp