Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Hur mycket dricker ni?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rydellen" data-source="post: 338762" data-attributes="member: 59533"><p>Det är faktiskt en viktig fråga detta..</p><p>Jag var nära att slå mig halvt död i vintras på bakfyllan. Benen var som gele men att åka puder 3 maj gör att man tänder till om man säger så! Vi sa att vi skulle straightlina allt så mycket det gick ner till liften. Det va utanför pisten och började bli ganska rejält uppkört. Brände på riktigt bra ( som om jag vore nykter och fräsch ) och hängde bak på tailen för att flyga över alla "moguls". Det brantade på rejält och jag såg inte att kullarna helt plötsligt blev dubbelt så stora..Klarade mig en bit genom att tima kullarna men tillslut gick det så fort och så stora kullar att jag träffade fel på en och voltade, voltade, voltade och voltade lite till... Blev glad över att jag inte dog typ och stack iväg en runda till i liften. Nästa åk flög jag rakt in i en gran...</p><p>Så HUR man dricker dagen innan ( varje dag ) är jäkligt viktigt för att det inte ska visa sig i backen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rydellen, post: 338762, member: 59533"] Det är faktiskt en viktig fråga detta.. Jag var nära att slå mig halvt död i vintras på bakfyllan. Benen var som gele men att åka puder 3 maj gör att man tänder till om man säger så! Vi sa att vi skulle straightlina allt så mycket det gick ner till liften. Det va utanför pisten och började bli ganska rejält uppkört. Brände på riktigt bra ( som om jag vore nykter och fräsch ) och hängde bak på tailen för att flyga över alla "moguls". Det brantade på rejält och jag såg inte att kullarna helt plötsligt blev dubbelt så stora..Klarade mig en bit genom att tima kullarna men tillslut gick det så fort och så stora kullar att jag träffade fel på en och voltade, voltade, voltade och voltade lite till... Blev glad över att jag inte dog typ och stack iväg en runda till i liften. Nästa åk flög jag rakt in i en gran... Så HUR man dricker dagen innan ( varje dag ) är jäkligt viktigt för att det inte ska visa sig i backen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Hur mycket dricker ni?
Tillbaka
Topp